Van Pucón naar Achel - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tanja Dave - WaarBenJij.nu Van Pucón naar Achel - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tanja Dave - WaarBenJij.nu

Van Pucón naar Achel

Door: Dave en Tanja

Blijf op de hoogte en volg Tanja

02 Mei 2011 | Spanje, Madrid

In Pucón hebben we een nachtbus genomen naar Santiago de Chile, na 11 u waren we er alweer. In deze fijne hoofdstad zijn we nu al 3 x geweest, maar er ons vervelen doen we niet. We hebben er weer geslapen in de bario Brasil met zijn vele gezellige terrasjes.
Na 1 rustdag zat het er alweer op en moesten we richting de luchthaven gaan.

Via een tussenstop in Bogota en Cali (Colombia) stonden we 25 u later in Madrid. Hier hebben we van een nood een deugd gemaakt en 2 dagen rondgewandeld en genoten van deze mooie stad. We waren er wel niet in de ideale periode " paasvakantie " , waardoor de bussen vol, vol en nog eens vol waren, dus dan eerst maar naar Bilbao voor 1 nachtje en ´s anderendaags door naar San Sebastian.

Ook hier zijn we maar 1 nachtje gebleven, maar met het mooie weer en door veel te wandelen hebben we toch veel gezien van dit leuke stadje.

Vanuit San Sebastian zijn we dan begonnen aan ons lift-avontuur. Na 1,5 dag, 1.100 km en 9 auto´s stonden we in het centrum van Brussel waar we de trein genomen hebben tot Neerpelt.

Het deed weer deugd om iedereen nog eens goed vast te kunnen pakken !!!

We houden jullie op de hoogte van onze plannen.

groetjes

nieuwe foto´s staan op:
www.travelpod.com/members/tanjadave

• 02 Mei 2011 - 19:32

Maart:

wauw, liften!/
    Wat spannend zeg!
    volgens mij hebben jullie dat ook snel gedaan, in 1,5 dag.
    knap!

ben benieuwd of jullie binnenkort weer op reis kunnen gaan, of dat het door het thuisfront even niet lukt.
    Succes in elk geval!

En eet een lekkere zak vlaamse fritten van ons....jammie!!

oja, madrid,waarschijnlijk zullen we ook via die stad terugvliegen.
    maar eh. wat ik niet helemaal begrijp is dat jullie een tussenstop hadden in bogota en cali.Goedkoper om zo te vliegen? Mochten jullie nog een leuk en cheap hostel in madrid kennen, hou ik me aanbevolen.

Groetjes Maart en Wes

• 04 Mei 2011 - 11:19

Ann:

In Brussel beland ? Had ik dat geweten !
    Goeie moed om weer aan ons Belgenlandje te wennen en sterkte i.v.m. de familiale omstandigheden.

• 14 Mei 2011 - 11:49

Sjan:

Hallo Tanja en Dave,
    Zo eens in de zoveel tijd keek ik eens hoe het jullie verging. Jammer te moeten horen dat jullie naar huis moesten. Jullie hebben echter wel een hele gave tijd gehad en misschien kunnen jullie Ann gaan helpen met spaans geven.
    Veel sterkte met de reden van jullie vroegtijdige thuiskomst.
    Sjan

• 26 Mei 2011 - 12:52

Mario & Angelique:

Hey Dave en Tanja!
    We zijn nu pas bezig met onze fotoboeken van onze reis vorig jaar...en toen moesten we aan jullie denken daar in Copán! Maar zo te lezen zijn jullie al lang en breed terug in België! Hopelijk hebben jullie een geweldige tijd gehad! Wat zijn jullie plannen, nog meer mooi!e reizen maken?
    Wij hebben ondertussen een zoontje gekregen, Luca. Hij is nu 3 maanden en hij houdt ons goed bezig haha! We weten natuurijk niet of jullie nog in België zijn, maar mochten jullie zin hebben om eens een biertje met ons te gaan drinken, laat het weten! Lijkt ons erg gezellig! XXX

• 22 Augustus 2011 - 10:31

Ilse En Gary:

Leuk om jullie weer te kunnen volgen.

grtjes,

Ilse, Gary, Lennert en Floris