camino Portugués en Inglés - Reisverslag uit Matosinhos, Portugal van Tanja Dave - WaarBenJij.nu camino Portugués en Inglés - Reisverslag uit Matosinhos, Portugal van Tanja Dave - WaarBenJij.nu

camino Portugués en Inglés

Door: Dave en Tanja

Blijf op de hoogte en volg Tanja

29 Februari 2012 | Portugal, Matosinhos

Het zit er weer op, na 14 dagen zo'n 360 km op de teller.
Van Porto naar Santiago en nadien nog in 4 dagen van Ferrol naar Santiago gewandeld.

We hebben ons weer goed geamuseerd en een paar leuke mensen ontmoet. Met het weer hebben we ook weeral super veel geluk gehad, elke dag stralend weer. De laatste dag zelfs een beetje te heet, er stond nl. een etappe van 44 km op het programma.

Ondertussen zijn we weer in het hotel in Matosinhos waar we de auto geparkeerd hadden.
Dadelijk eens even bekijken wat we de volgende maanden nog gaan doen want daar zijn we nog niet echt uit.

Wordt vervolgd!

groetjes en de foto´s zijn ondertussen ook weeral opgeladen op:
www.travelpod.com/members/tanjadave

• 29 Februari 2012 - 19:19

Swa:

Proficiat met de wandeltocht, weer een heel avontuur achter de rug.
    Geniet en nog maar van, het weer is hier wel iets anders.