Klaar om te vertrekken. - Reisverslag uit Kaulille, België van Tanja Dave - WaarBenJij.nu Klaar om te vertrekken. - Reisverslag uit Kaulille, België van Tanja Dave - WaarBenJij.nu

Klaar om te vertrekken.

Door: Dave en Tanja

Blijf op de hoogte en volg Tanja

22 Augustus 2011 | België, Kaulille

Hallo iedereen,

Hier zijn we dan weer om jullie op de hoogte te houden van ons doen en laten.

Na 4 maanden België hebben we besloten om nog niet te stoppen met reizen.
Deze keer gaan we wel niet zo ver, door de gebeurtenissen van de afgelopen maanden willen we toch iets dichter bij huis blijven.
Daarom hebben we een auto gekocht, die Dave samen met Pierre heeft omgebouwd tot mini-camper (foto´s staan op www.travelpod.com/members/tanjadave )
, hiermee gaan we op " ontdekking " in Spanje.

Vanavond vertrekken we nog richting Frankrijk, waar we de eerst volgende dagen een kijkje gaan nemen in Normandië.
Daarna gaat het richting Spanje.
Wordt vervolgd !!!

Nog een extra woordje dank aan onze ouders die ons deze 4 maanden serieus in de watten hebben gelegd. Merci !

Groetjes
T & D

• 22 Augustus 2011 - 16:38

Monique & Peter:

Hej schatjes, een hele goeie reis toegewenst!! Geniet ervan en hou ons op de hoogte hé :-) xx

• 22 Augustus 2011 - 17:33

Maart:

he, wat leuk! veel plezier samen. Ben benieuwd naar jullie reisavonturen daar.

• 22 Augustus 2011 - 17:54

Swa:

Wees voorzichtig en veel plezier gewenst op jullie nieuw avontuur

Groetjes Alda en Swa

• 22 Augustus 2011 - 18:05

Kristel En Thomas:

Hey Tanja en Dave, wat super dat jullie er weer op uit trekken! Spanje klinkt misschien niet zo avontuurlijk maar is ook o zo geweldig mooi!! Lekker wijntje aan de haven met verse tapas van allerlei zeevruchten, hmmmm... Geniet ervan en heel veel plezier!!!

Ciao K&T

• 22 Augustus 2011 - 18:25

Ann:

Geniet van de fruits de mer in Normandië, ze slaan je ermee om de oren :-) Leuk om jullie opnieuw te kunnen volgen !

• 26 Augustus 2011 - 08:50

Marc Debrouwer:

hey, prettige reis. tot later.
    grtjes.

Marc

• 04 September 2011 - 08:24

Sandra:

hoi lieverds, héél veel plezier met jullie nieuwe trip. ben benieuwd hoe jullie het daar gaan hebben. hou ons allemaal goed op de hoogte hé ;-) veilige reis xxxx