Granada - La Alpujarra - Reisverslag uit Pampaneira, Spanje van Tanja Dave - WaarBenJij.nu Granada - La Alpujarra - Reisverslag uit Pampaneira, Spanje van Tanja Dave - WaarBenJij.nu

Granada - La Alpujarra

Door: Dave en Tanja

Blijf op de hoogte en volg Tanja

28 September 2011 | Spanje, Pampaneira

Hier dan even een kort verslagske. We hebben snel internet in een gezellig café dat nu de Champions League heeft opstaan, dus daar moeten we van profiteren hé!

Twee dagen heerlijk rondgeslenterd in de mooie stad Granada. Prachtig weer, frisse pintjes, lekkere tapas en natuurlijk mooie gebouwen, leuke plaza´s en straatjes, wat wil een mens nog meer?
De derde dag hebben we van ´s middags tot ´s avonds doorgebracht in het Alhambra, en dat was zeker niet te lang, echt prachtig wat die Moren hebben achtergelaten.

Van Granada was het maar 1,5 u rijden tot onze eerste stop in de Alpujarra, het dorpje Pampaneira. La Alpujarra ligt direct onder de Sierra Nevada.

Eén dag gewandeld tot de dorpjes Bubión en Capileira en vandaag een stuk van de GR 7 (25 km) gedaan tot in Lanjarón, met stops in Soportújar en Cáñar.
Schoon allemaal!

Morgen naar het volgend dorp om La Alpujarra verder te bezoeken.

Foto´s zijn nu aan het opladen op :
www.travelpod.com/members/tanjadave

Bij de blog over Baskenland hebben we voor de geïnteresseerden nog een filmpje gezet van dat zingen in Zumarraga.

Groetjes
T&D

• 29 September 2011 - 08:03

Berg:

Wij maar werken :) Enjoy enjoy enjoy toi toi toi. gr