Más Alpujarras - Reisverslag uit Torrox, Spanje van Tanja Dave - WaarBenJij.nu Más Alpujarras - Reisverslag uit Torrox, Spanje van Tanja Dave - WaarBenJij.nu

Más Alpujarras

Door: Dave en Tanja

Blijf op de hoogte en volg Tanja

06 Oktober 2011 | Spanje, Torrox

Wat kunnen we vertellen ...... wandelen, wandelen en nog eens wandelen.

De meeste dagen hebben we stukken van de GR 7 gedaan en terug naar de auto gelift, wat telkens heel goed ging, geen Spanjaarden die ons meenamen maar toeristen of ingeweken Engelsen.

Eén dag hebben we de hoogste berg van Spanje beklommen, 3480 m, El Mulhacén gelegen in de Sierra Nevada. Lange dag, maar heel mooi.

De Alpujarras is echt super, bergen, witte dorpjes met toch telkens weer een ander landschap naargelang je verder trekt. Met ´s avonds een lekker wijntje, wat tapas en heerlijke temperaturen, genieten !

Grappig hier in Andalusië is dat er in elk dorpje een soort openbare fitness-plaats is waar vooral oudere mensen ´s avonds samen komen voor een babbel en wat beweging.

Nu hebben we de bergen even achter ons gelaten en zitten we aan de Costa del Sol in het dorpje Torrox, 7 km van Nerja.

Morgen gaan we Werner en Evi bezoeken in Marbella, leuk om weer wat bekend volk te zien.

groetjes
T&D

nieuwe foto´s staan op:
www.travelpod.com/members/tanjadave

• 06 Oktober 2011 - 18:48

Swa:

Mooi en wij zitten hier in de regen. Geniet maar lekker, nu kun je nog toppen van bergen bereiken, moet geweldig zijn.

groetjes, Alda en Swa

• 19 Oktober 2011 - 11:27

MdW-tje:

Maatjes, waar hangen jullie nu uit ?

• 23 Oktober 2011 - 17:25

Maart:

wat leuk he, geniet ervan! hoelang blijven jullie nu weg eigenlijk?
    veel plezier!