Costa de la Luz, Santa Maria, Jerez & Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Tanja Dave - WaarBenJij.nu Costa de la Luz, Santa Maria, Jerez & Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Tanja Dave - WaarBenJij.nu

Costa de la Luz, Santa Maria, Jerez & Sevilla

Door: Dave en Tanja

Blijf op de hoogte en volg Tanja

06 November 2011 | Spanje, Sevilla

Hola amigos,

Hier zijn we dan alweer met een kort berichtje.

Na Cadíz zijn we via Conil de la Frontera voor een aantal dagen terug gegaan naar El Palmar. Hier hadden we terug afgesproken met Guido en hebben we geprobeerd om te surfen, nie simpel, misschien toch best om in Portugal nog wat lessen te nemen ....!!!

Ja ge leest het goed, we gaan naar Portugal, maar eerst nog proberen de Via de la Plata van Sevilla tot Compostela te wandelen., zo´n 1000 km.

Tussen El Palmar en Sevilla hebben we Puerto Santa Maria en Jerez de la Frontera nog bezocht. En in Jerez een bezoek gebracht aan de sherry bodega Sandeman, interessant maar die sherry is toch niet echt ons ding.

De vorige dagen hebben we doorgebracht in Sevilla, een stad naar ons hart, echt de moeite.

Normaal gezien beginnen we dinsdag aan onze lange tocht en kunnen we de auto achterlaten bij een hotel in de buurt van de stad.
Als alles goed gaat staan we dan na ongeveer 35 dagen terug in Sevilla!

Saludos en jullie horen weer van ons als we terug zijn!

nieuwe foto´s staan op :
www.travelpod.com/members/tanjadave

• 06 November 2011 - 21:54

Alda En Swa:

Veels succes met de wandeling en dat gaat jullie we lukken.
    Lijkt me ook een goede tijd vermits de warme dagen al een beetje over zijn.
    groetjes en hou jullie goed.

• 07 November 2011 - 07:09

Sven En Isabelle:

Veel wandelgenot en geniet van de omgeving!!!
    Groetjes.